پیرو میں دریافت ہونے والے پر اسرار ممی

پیرو میں قبر سے پراسرار ممی برآمد اس ممی کی عمر 800 سے 1200 سال کے درمیان بتائی جاتی ہے

پیرو میں دریافت ہونے والے پر اسرار ممی
پیرو میں دریافت ہونے والے پر اسرار ممی

پیرو میں ماہرین آثار قدیمہ نے کہا ہے کہ دارالحکومت لیما کے مضافات میں دریافت ہونے والی ایک ممی 800 سے 1200 سال پرانی ہو سکتی ہے۔

 یہ ممی تقریباً تین میٹر (10 فٹ) لمبے اور 1.4 میٹر (4.5 فٹ) گہرائی میں کجامارکویلا میں ایک تدفین کے کمرے میں پائی گئی، جو لیما سے تقریباً 24 کلومیٹر (14.9 میل) مشرق میں ہے۔

 

 یہ ایک شخص کی باقیات معلوم ہوتی ہے جس کی عمر تقریباً 18 سے 22 سال تھی جب وہ مر گیا۔  لاش کو رسی سے باندھا گیا تھا جس کے ہاتھوں نے چہرہ ڈھانپ رکھا تھا۔

 ماہر آثار قدیمہ پیٹر وان ڈیلن، نیشنل میجر سان مارکوس یونیورسٹی کے زیر اہتمام کھدائی کے منصوبے کے سربراہ نے اس دریافت کو "عجیب اور منفرد" قرار دیا۔

 "ممی کو 800 اور 1200 عیسوی کے درمیان کسی وقت دفن کیا گیا ہو گا،" انہوں نے کہا۔

 سائنسدان ممی کی صحیح عمر کا تعین کرنے کے لیے کاربن ڈیٹنگ کا استعمال کریں گے۔

 وان ڈیلن نے کہا کہ کاجمارکویلا ایک شہری مرکز تھا جو 10,000-20,000 لوگوں کا گھر ہو سکتا تھا۔  یہ تقریباً 200 قبل مسیح میں بنایا گیا تھا اور تقریباً 1500 عیسوی تک اس پر قبضہ کیا گیا تھا۔

 

 مقبرے کے اندر ایک اینڈین گنی پگ کا کنکال بھی پایا گیا اور ماہرین آثار قدیمہ کا خیال ہے کہ یہ کتا ہے۔  تدفین کے کمرے میں مکئی اور دیگر سبزیوں کے نشانات پائے گئے۔  یہ دریافت پہلی بار جمعہ کو منظر عام پر آئی۔

 پیرو انکا سلطنت سے پہلے اور بعد میں تیار ہونے والی متنوع ثقافتوں کے سینکڑوں آثار قدیمہ کے مقامات کا گھر ہے، جس نے 15ویں اور 16ویں صدیوں میں جنوبی امریکہ کے مغربی علاقوں پر غلبہ حاصل کیا۔  سلطنت ہسپانوی نے فتح کر لی۔

 اکتوبر میں، ماہرین آثار قدیمہ نے ایک اجتماعی قبر کا پتہ لگایا جس میں چان چن آثار قدیمہ میں تقریباً 25 افراد کی باقیات موجود تھیں، جو 1986 میں یونیسکو کے عالمی ثقافتی ورثے کی جگہ بن گئی۔  انکاوں کے فتح ہونے سے پہلے 15 ویں صدی۔

 اس مواد کو اصل پوسٹ میں دیکھیں

 2019 میں، آثار قدیمہ کے ماہرین کو 227 بچوں کی لاشیں ملی ہیں جن کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ وہ بچوں کی قربانی کی رسم میں مارے گئے تھے، موجودہ دور کے ساحل کے کنارے واقع سیاحتی قصبے Huanchaco کے قریب۔

 یہ مقام، جس کے بارے میں خیال کیا جاتا تھا کہ یہ چیمو دور کی ہے، پیرو میں اب تک دریافت ہونے والی قربانی کے بچوں کی سب سے بڑی اجتماعی قبر تھی۔