ہاتھی کے بچے نے ڈوبتے ہوئے شخص کی جان بچا لی، ویڈیو وائرل

ہاتھیوں کا ایک غول اسی دریا کو عبور کرنے کی کوشش کر رہا تھا

ہاتھی کے بچے نے ڈوبتے ہوئے شخص کی جان بچا لی،  ویڈیو وائرل
ہاتھی

نئی دہلی : کیا آپ نے کبھی دیکھا ہے کہ جب کسی انسان کی جان مشکل میں پڑی تو کوئی جانور خود ہی اسے مشکل میں ڈال کر جان بچانے کے لیے آگے آیا۔

ہاتھیوں کو دنیا کے ذہین اور پیار کرنے والے جانوروں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے، یہ وائرل ویڈیو اس کا ثبوت ہے۔ ڈوبتے ہوئے انسان کی جان بچانے والے ہاتھی کی ایک پرانی ویڈیو سوشل میڈیا پر پھر سے منظر عام پر آئی ہے۔

یہ واقعہ تھائی لینڈ کے ایلیفینٹ نیچر پارک میں 2016 میں پیش آیا، ہوا کچھ یوں کہ ایک شخص دریا میں نہاتے ہوئے ڈوبنے لگا اور بے بسی سے اپنی جان بچانے کیلئے دریا کے کنارے کھڑے لوگوں کو مدد کیلئیے پکارنے لگا۔

اسی اثنا میں میں ہاتھیوں کا ایک غول اسی دریا کو عبور کرنے کی کوشش کر رہا تھا کہ اچانک ہاتھی کا ایک بچہ اس آدمی کو ڈوبنے سے بچانے کے لیے دوڑ پڑتا ہے۔

وائرل ویڈیو میں ہاتھی کے اس بچے کو پانی میں ڈوبتے ہوئے اور اسے سہارا دینے کے لیے اپنی سونڈ پیش کرتے ہوئےاور سونڈ سے پکڑ کر اسے کنارے پر گھسیٹتے ہوئے بھی دیکھا جاسکتا ہے۔

اس ویڈیو کو بین گولڈ اسمتھ نامی ٹوئٹر اکاؤنٹ پر شیئر کیا گیا ہے۔ اسے اب تک 73 لاکھ سے زیادہ بار دیکھا جا چکا ہے۔ یہی نہیں بلکہ اسے 9000 سے زائد مرتبہ لائیک بھی کیا جا چکا ہے۔ اس کے بعد بہت سارے ٹویٹر صارفین اس ویڈیو کو شیئر بھی کررہے ہیں۔

آپ کا ردعمل کیا ہے؟

like
0
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0