کورونا متاثرہ حاملہ خاتون تڑپتی رہی، بچے سمیت ہلاک – #urduheadline

5


ہریانہ : بھارت میں بچے اب سڑکوں پر بھی پیدا ہونے لگے، ہریانہ میں کورونا متاثرہ خاتون نے اسپتال کے دروازے کے باہر ایک بچے کو جنم دیا، بعد ازاں زچہ و بچہ دونوں ہلاک ہوگئے۔

اطلاعات کے مطابق سونی پت کے گاؤں پبسرا کے رہنے والے ایک شخص نے میڈیا کو بتایا کہ وہ مزدوری کرتا ہے، اس کی 32 سالہ بیوی حاملہ تھی۔ تقریبا ایک ماہ سے اس کا علاج سونی پت ضلع کے سول اسپتال میں چل رہا تھا۔

وہ اپنی بیوی کو ایک ہفتہ قبل درد زہ ہونے پر شہر کے ایک اسپتال میں لے کر گیا تھا جہاں سے انہیں میڈیکل کالج اسپتال خان پور میں منتقل کر دیا گیا تھا پھر ان کو سول اسپتال میں بھیج دیا گیا اسی دوران درد زہ کے عمل میں ایک ہفتے کا وقت گزر گیا۔

جب خاتون کی حالت بہت زیادہ خراب ہونے لگی تو اسے کار میں اسپتال لے کر نکلے، ہریانہ کے سونی پت ضلع کے سول اسپتال میں ڈلیوری کے لئے لائی گئی خاتون نے اسپتال کے مرکزی دروازے پر ہی بچے کو جنم دے دیا۔

بچے کے پیدا ہونے کے کچھ دیر بعد ہی بچہ ہلاک ہوگیا جس کے بعد خاتون کو اسپتال میں داخل کرایا گیا جہاں کچھ دیر بعد خاتون نے بھی زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے بھی دم توڑ دیا مذکورہ خاتون کورونا وائرس پازیٹو تھی۔ محکمہ صحت کی ٹیم نے کوویڈ پروٹوکول سے خاتون کی آخری رسومات ادا کرائیں۔

Comments


#urduheadline



.

Leave A Reply

Your email address will not be published.