- ad -

- ad -

- ad -

ملکہ برطانیہ اپنی بہو میگھن مارکل کے مد مقابل – #urduheadline

- ad -

0 9

- ad -


- ad -

نیویارک : برطانیہ کے شاہی محل سے علیحدگی اختیار کرنے والی میگھن مارکل ملکہ برطانیہ الزبتھ اور شہزادی کیٹ مڈلٹن کے مد مقابل آگئیں۔

اس حوالے سے غیر ملکی میڈیا میں شائع ہونے والی ایک رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ برطانوی شاہی خاندان کی شہزادی مڈلٹن اور ملکہ الزبتھ دوم کا اسپیشل ٹی وی شو اُسی دن دکھایا جائے گا جس دن میگھن مارکل کا انٹرویو نشر ہوگا۔

ذرائع کے مطابق ملکہ الزبتھ اور کیٹ کا خصوصی پروگرام آئندہ ماہ7مارچ کو نشر کیا جائے گا، شاہی خاندان کے خصوصی شو میں پرنس چارلس، کمیلا، دی ڈیوک اینڈ ڈچز آف کیمبرج اور صوفیا ویکسس بھی شرکت کریں گی۔

دوسری جانب اسی دن میگھن مارکل کا انٹرویو معروف میزبان اوپرا ونفرے کے ساتھ نشر کیے جانے کا اعلان پہلے ہی کیا جاچکا ہے، انٹرویو میں میگھن مارکل ذاتی زندگی کے بارے میں انکشافات کریں گی۔

واضح رہے کہ بکنگھم محل کی جانب سے چند روز قبل ہی یہ اعلان کیا گیا تھا کہ شہزادہ ہیری اور ان کی اہلیہ میگھن مارکل نے شاہی خاندان سے باضابطہ طور پر علیحدگی اختیار کرلی ہے۔

ترجمان بکنگھم پیلس کا کہنا ہے کہ سابق شاہی جوڑے نے ملکہ الزبتھ کو باقاعدہ طور پر آگاہ کردیا ہے کہ اب وہ

فعال ارکان کی حیثیت سے کبھی شاہی خاندان کا حصہ نہیں بنیں گے۔ ہیری اور میگھن کے حوالے سے بکنگھم پیلیس کی جانب سے جاری بیان کے مطابق جوڑے کی اعزازی فوجی تقرری اور شاہی سرپرستی 94 سالہ ملکہ کو واپس کردی جائے گی۔

مزید پڑھیں : ہیری اور میگھن کا بڑا اعلان، ملکہ نے بھی فیصلہ سنا دیا

اس حوالے سے توقع کی جارہی ہے کہ شہزادہ ہیری اور میگھن مارکل شاہی خاندان سے علیحدگی اختیار کرنے سے متعلق اپنی خاموشی اوپرا ونفرے کے پروگرام میں توڑیں گے۔

یاد رہے کہ شہزادہ ہیری اور میگھن مارکل نے9 جنوری 2020 کو شاہی حیثیت سے دستبردار ہونے کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ وہ مالی طور پر خود مختار ہونے کے لیے عملی اقدامات کریں گے تاہم وہ ملکہ برطانیہ اور شاہی خاندان کی عزت و احترام کرتے رہیں گے۔

Comments

#urduheadline



.

- ad -

- ad -

- ad -

Leave A Reply

Your email address will not be published.