جنگلات میں اچانک آگ کیوں لگ جاتی ہے؟ ماہرین نے وجہ بتادی

ہزاروں انسان لقمہ اجل بن چکے ہیں

جنگلات میں اچانک آگ کیوں لگ جاتی ہے؟ ماہرین نے وجہ بتادی
جنگلات

دُنیا بھر میں گزشتہ کچھ سالوں سے مختلف مقامات اور جنگلات میں بڑے پیمانے پر آگ لگنے کے واقعات میں اضافہ دیکھنے میں آیا ہے جس کے نتیجے میں اب تک ہزاروں انسان لقمہ اجل بن چکے ہیں۔

سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ یہ آتشزدگی کیوں ہوتی ہے اور پراسرار انداز میں آگ لگنے کے ان واقعات کے کیا اسباب ہیں؟

اس حوالے سے ماہرین ماحولیات کا کہنا ہے کہ موسمیاتی تبدیلیوں کے باعث خشک سالی کے دورانیے میں اضافہ ہو رہا ہے اور سورج کی تیز تپش یا ہیٹ ویو اس کی بڑی وجوہات میں سے ایک ہے۔

بلند مقامات میں درختوں پر آگ لگنے کے واقعات تھم نہ سکے

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق جنوب مغربی یورپ کے علاقوں میں موسم گرما کی ہیٹ ویو سنیچر کو چھٹے دن میں داخل ہوگئی ہے اور اس سے جنگلات میں تباہ کن آگ پھیل چکی ہے۔

فرانسیسی خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق براعظم کے کچھ حصوں میں آئندہ ہفتے کے اوائل میں درجہ حرارت کے نئے ریکارڈز بھی قائم ہو سکتے ہیں۔

فرانس، پرتگال، سپین اور یونان میں فائر فائٹرز جنگل کی آگ بجھانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ان ممالک میں پھیلی آگ نے ہفتے کے آغاز سے ہی ہزاروں ایکڑ اراضی کو تباہ کردیا ہے جبکہ متعدد اہلکار بھی ہلاک ہوچکے ہیں۔

یہ حالیہ ہفتوں میں جنوب مغربی یورپ کے علاقوں کو اپنی لپیٹ میں لینے والی دوسری ہیٹ ویو ہے۔

سائنس دان اس کی بنیادی وجہ موسمیاتی تبدیلیوں کو قرار دیتے ہیں اور وہ تسلسل کے ساتھ موسمیاتی شدت کی پیش گوئی کر رہے ہیں۔

چلی: جنگل میں آگ لگنے سے ایک ہزار گھر تباہ، 10 افراد ہلاک

فرانس کے جنوب مغربی علاقے گیروندے کے ساحلی قصبے آرکاچون میں فائر فائٹرز دو مقامات پر لگی جنگل کی آگ پر قابو پانے کی کوشش کر رہے تھے جس نے منگل سے اب تک 24 ہزار 700 ایکڑ سے زیادہ رقبے کو اپنی لپیٹ میں لے لیا ہے۔

فائر اینڈ ریسکیو سروس کے لیفٹیننٹ کرنل اولیور چاوٹے جن کے تحت 1200 فائر فائٹرز اور پانچ طیارے کام کر رہے ہیں، نے کہا کہ یہ ایک مشکل کام ہے۔

شیرانی جنگلات میں آگ، کیادنیاکاسب سے بڑا چلغوزےکا جنگل راکھ ہوگیا؟ -  Pakistan - SAMAA

فائر فائٹرز کے ترجمان ارناؤڈ مینڈوس نے اے ایف پی کو بتایا کہ سنیچر کو چند سو رہائشیوں کو مزید انخلا کے احکامات بھی دیے گئے ہیں۔

خیال رہے کہ منگل کے بعد سے مجموعی طور پر 12 ہزار سے زیادہ افراد (رہائشیوں اور سیاحوں) کو پانچ ہنگامی پناہ گاہوں میں پہنچایا گیا ہے۔

جنوبی پنجاب کا بڑا جنگل جل کر تباہ، کسی کو پروا ہے؟ | Independent Urdu

فرانس میں محکمہ موسمیات نے سنیچر کو فرانس کے جنوب میں درجہ حرارت 40 ڈگری سیلسیس تک رہنے کی پیش گوئی کی ہے جبکہ پیر کو گرمی کے نئے ریکارڈز بھی متوقع ہیں۔

آپ کا ردعمل کیا ہے؟

like
0
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0