28.5 C
Pakistan
Thursday, August 5, 2021

ترقی یافتہ کراچی کا مطلب ترقی یافتہ پاکستان ہے: علوی

کراچی: صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کی زیر صدارت یہاں گورنر ہاؤس میں ایک اعلیٰ سطحی اجلاس ہوا ، جس میں شہر میں تبدیلی کا منصوبہ شہر میں نافذ کیا جارہا ہے اور شہر کے بنیادی شہری بنیادی ڈھانچے کو ترقی دینے کی کوششوں پر تبادلہ خیال ہوا۔

اجلاس میں کورونویرس وبائی امراض کی چوتھی لہر کے ملک میں ابھرنے والی ابتدائی علامات پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔

اجلاس میں گورنر سندھ عمران اسماعیل ، وفاقی وزیر منصوبہ بندی و ترقیات اسد عمر ، اور پاکستان تحریک انصاف سے تعلق رکھنے والے کراچی میں مقیم قومی اسمبلی آفتاب صدیقی نے شرکت کی۔

ڈاکٹر عارف علوی نے کہا کہ پاکستان کی ترقی کراچی کی ترقی سے منسلک ہے ، کیونکہ شہر کے لوگوں کی حالت زار کو نظرانداز نہیں کیا جاسکتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ وفاقی حکومت کراچییوں کے مسائل حل کرنے کے لئے اپنا بھر پور کردار ادا کررہی ہے۔ انہوں نے کراچی میں پانی کے تحفظ کی اہمیت پر بھی خصوصی زور دیا اور افسوس کا اظہار کیا کہ ماضی میں پانی کے تحفظ کے لئے اس طرح کا کوئی منصوبہ تشکیل نہیں دیا گیا تھا۔

گورنر نے صدر کو شہر کے لوگوں کو صاف پانی ، سیوریج اور میونسپل کچرے کو ضائع کرنے ، اور بڑے پیمانے پر نقل و حمل خدمات کی فراہمی کو یقینی بنانے کے لئے وفاقی حکومت کے اقدامات کے بارے میں صدر کو آگاہ کیا۔

اسد عمر نے کہا کہ ملک میں واضح نشانیاں ابھری ہیں کہ معیاری آپریٹنگ طریقہ کار کی خلاف ورزی کی وجہ سے کورونا وائرس وبائی امراض کی چوتھی لہر شروع ہوگئی ہے۔

صدر نے عام عوام سے اپیل کی کہ وہ جلد سے جلد اینٹی کورون وائرس سے بچاؤ کے قطرے پلائیں۔

انہوں نے لوگوں کو مہلک متعدی بیماری کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے نیشنل کمانڈ اور آپریشن سنٹر کی ہدایتوں پر عمل کرنے کی تاکید کی۔

انہوں نے کہا کہ عملی فیصلہ سازی نے وبائی امراض کے پھیلاؤ کے سلسلے میں دوسرے ممالک میں جس طرح کی صورتحال دیکھی جارہی ہے اس سے پاکستان کو بچنے میں مدد ملی ہے۔

ادھر ، گورنر سندھ عمران اسماعیل نے نیشنل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی کے چیئرمین لیفٹیننٹ جنرل اختر نواز دستی سے ملاقات کی۔

اجلاس میں جاری ترقیاتی منصوبوں ، کراچی میں طوفان آبی نالیوں کو ختم کرنے اور باہمی اہمیت کے امور پر غور کیا گیا۔

گورنر نے این ڈی ایم اے کے زیراہتمام شہر میں تعمیر کئے جارہے ترقیاتی منصوبوں کو بروقت انجام دینے کے لئے ہر ممکن مدد اور مدد کی یقین دہانی کرائی۔

Related Articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

0FansLike
2,884FollowersFollow
0SubscribersSubscribe

Latest Articles