اونٹوں کو ’ایکسیڈنٹ‘ سے بچانے کے لیے چین کا سنجیدہ قدم – #urduheadline

7


بیجنگ: چین نے اونٹوں کو آپس میں ٹکرانے سے بچانے کے لیے دنیا کے پہلے ٹریفک لائٹس نصب کر دیے۔

تفصیلات کے مطابق چینی حکام نے ڈنہوانگ شہر میں منگشا پہاڑ اور کریسنٹ اسپرنگ کے مقامات پر اونٹوں کے لیے دنیا کے پہلے ٹریفک سگنل نصب کر دیے ہیں۔

میڈیا رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ مذکورہ علاقہ تفریح کے لیے مقبول ہے، اور سیاح یہاں اونٹوں پر بہت شوق سے سواری کرتے ہیں، ٹریفک سگنل کی تنصیب کا مقصد یہی بتایا گیا ہے کہ یہاں اونٹوں کے ٹکراؤ سے بچا جا سکے۔

یہ سگنل بھی دوسرے عام ٹریفک سگنلز کی طرح جب سبز ہوں گے تو اونٹ سڑک پار کریں گے، اور سرخ ہوں گے تو اونٹ رُک جائیں گے۔

واضح رہے کہ منگشا ماؤنٹین کو ’گاتے ریت کے ٹیلے‘ بھی کہا جاتا ہے، کیوں کہ یہاں جب تیز ہوا چلتی ہے تو ریت کے ٹیلوں سے گانے یا ڈرم بجانے جیسی آوازیں آتی ہیں۔

یاد رہے کہ رواں برس فروری میں دبئی پولیس نے ایک نوجوان کو ایک قیمتی نسل کے اونٹ کا بچہ چرانے کے جرم میں گرفتار کر کے جیل بھیج دیا تھا، دل چسپ بات یہ ہے کہ نوجوان نے اونٹ اپنی دوست کو سال گرہ کے تحفے میں دینے کے لیے چرایا تھا۔

پکڑے جانے پر نوجوان نے پولیس کو بتایا کہ وہ اونٹ چرانا چاہ رہا تھا لیکن ناکام ہونے پر اس نے بچہ ہی چرا لیا، لیکن کچھ دنوں بعد اسے احساس ہوا کہ اگر وہ پکڑا گیا تو سزا دی جائے گی، جس پر اس نے ایک کہانی گھڑی اور پولیس کو خود ہی فون کر کے کہا کہ اونٹ کا ایک بچہ کہیں سے اس کے فارم میں آ گھسا ہے، تاہم پولیس کو شک ہوا تو اس نے نوجوان سے سچ اگلوا لیا۔

Comments


#urduheadline



.

Leave A Reply

Your email address will not be published.